מלון ישרוטל ירושלים לאומי קארד

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין אודות מלון ישרוטל ירושלים לאומי קארד. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את ההרגשה של חיבור מרתק בין העבר להווה ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על כל נופה המרהיב של הבירה.

עיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מלון ישרוטל ירושלים לאומי קארד הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים לעבר נופה הקסום של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני הבריאות

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה בנושא מלון ישרוטל ירושלים לאומי קארד? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>