מלון חדש בירושלים 2018

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה לגבי מלון חדש בירושלים 2018? אל תחפשו עוד! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה ישן וברמה עולמית.

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על כל הנוף המרהיב של העיר.

המלון אוריינט נחשב שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של העיר.

עיצוב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בקשר למלון חדש בירושלים 2018? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

אומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

הינן שוכנות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

צריכים מידע בנושא מלון חדש בירושלים 2018? באתר orient-hotel.com תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>