דילים מלונות בירושלים ברגע האחרון

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חוויה מהממת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אחר מידע לגבי דילים מלונות בירושלים ברגע האחרון? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

בית המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של ירושלים.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של חיבור מרתק בין מסורת לקידמה ונותן הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני הנוף היפה של העיר.

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם על דילים מלונות בירושלים ברגע האחרון? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג מעניין של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים אל הנוף המדהים של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה הציורי של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

עורכים חיפוש אחר מידע אודות דילים מלונות בירושלים ברגע האחרון? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>