בית מלון בירושלים לארוחת חג

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע על בית מלון בירושלים לארוחת חג? אל לכם לחפש עוד! הנכם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב יחד עם סוג בנייה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים למתארחים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בעניין בית מלון בירושלים לארוחת חג? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של מבנה המלון ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

החניה לכל לקוחות המלון היא חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא מידע על בית מלון בירושלים לארוחת חג.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>