אירועים בבתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל האינפורמציה אודות אירועים בבתי מלון בירושלים. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הוא חדשני יוקרתי ומושלב ביחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

בית מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עולם העיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם צריכים על אירועים בבתי מלון בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לנופשים.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים לכיוון נופה המדהים של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני היופי והפנאי

בגג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

בקומתו התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר זה תמצאו אינפורמציה לגבי אירועים בבתי מלון בירושלים.

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>