ספא יערות הכרמל מלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין אודות ספא יערות הכרמל מלון אוריינט ירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם סוג בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את האווירה של מיזוג קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של העיר.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין ספא יערות הכרמל מלון אוריינט ירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המדהים של הבירה. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

בדף זה תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא ספא יערות הכרמל מלון אוריינט ירושלים.

החניה לכל מתארחי המלון הינה חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>