בתי מלון בירושלים ליל הסדר

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מחפשים נתונים אודות בתי מלון בירושלים ליל הסדר? אל לכם לחפש יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו חדשני אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

המלון נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של העיר.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין בתי מלון בירושלים ליל הסדר בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

בית המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר נתונים על בתי מלון בירושלים ליל הסדר? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>