מלונות 5 כוכבים בירושלים טלפון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם צריכים אינפורמציה אודות מלונות 5 כוכבים בירושלים טלפון? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים במקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי וממוזג ביחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את התחושה של חיבור מיוחד בין מסורת לקידמה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מספקים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף בלתי נפרד מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלונות 5 כוכבים בירושלים טלפון לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרי המלון

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

יופי ופנאי

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף היפה של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני אודות מלונות 5 כוכבים בירושלים טלפון? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>