סדר פסח בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע בנושא סדר פסח בבית מלון בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה רבבות מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני מושקע וממוזג ביחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד יוצרים לשוהים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על פני כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג מרתק של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא סדר פסח בבית מלון בירושלים הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם מעוצבים בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר orient-hotel.com תקראו מידע על סדר פסח בבית מלון בירושלים.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>