מחיר מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים נתונים על מחיר מלון בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סגנון בנייה ישן וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי הבירה.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בנושא מחיר מלון בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הינו חיבור מעניין של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לעבר נופה המרהיב של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הן שוכנות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מחפשים פרטים על מחיר מלון בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>