מלון אוריינט ירושלים מספר טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה על מלון אוריינט ירושלים מספר טלפון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

המלון הוא שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על הנוף המהפנט של הבירה.

המלון נעשה שותף בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בנושא מלון אוריינט ירושלים מספר טלפון? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של אלמנטים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים אל נופה המדהים של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו חומר על מלון אוריינט ירושלים מספר טלפון.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>