אוריינט ירושלים מיקום

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני אודות אוריינט ירושלים מיקום? אל לכם לחפש יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הינו מודרני מושקע וממוזג יחד עם סגנון בנייה ישן וברמה בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את התחושה של שילוב מרתק בין ישן לחדש ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. נושא אוריינט ירושלים מיקום הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של המלון

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

כאן תקראו חומר על אוריינט ירושלים מיקום.

החניה לכל אורחי בית המלון הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>