כמנ עולה מלון לשבת בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מחפשים אחר אינפורמציה בנושא כמנ עולה מלון לשבת בירושלים? אל תחפשו עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא חיבור ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מפגש קסום בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד נותנים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של בית מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף היפה של הבירה.

דיזיין

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים על כמנ עולה מלון לשבת בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים אתניים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

כאן תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא כמנ עולה מלון לשבת בירושלים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>