מלונות ספא מומלצים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע אודות מלונות ספא מומלצים בירושלים? אין סיבה לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש מהממת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של מיזוג מעניין בין העבר להווה ויוצר מבט למפגש נדיר בין עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הינו מיזוג מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים בעניין מלונות ספא מומלצים בירושלים? אם לא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים אל הנוף המרהיב של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

יופי ופנאי

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל אורחי בית המלון הינה בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא מידע בעניין מלונות ספא מומלצים בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>