מלון חדש במושבה הגרמנית בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע על מלון חדש במושבה הגרמנית בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של שילוב מעניין בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד יוצרים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק חשוב ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

בית המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. נושא מלון חדש במושבה הגרמנית בירושלים בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תגלו חומר בעניין מלון חדש במושבה הגרמנית בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>