דילים לבתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

orient-hotel.com – כל המידע על דילים לבתי מלון בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של ירושלים.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של מיזוג מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין דילים לבתי מלון בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

כאן תוכלו לגלות מידע עדכני אודות דילים לבתי מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>