בתי מלון רומנטיים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – הכל בנושא בתי מלון רומנטיים בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את האווירה של שילוב מדהים בין ישן לחדש ונותן מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו חדשני איכותי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה המדהים של העיר.

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

דיזיין

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. עניין בתי מלון רומנטיים בירושלים בהחלט מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לנופשים.

החדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים אל הנוף הקסום של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בקו יוקרתי. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

זקוקים לאינפורמציה אודות בתי מלון רומנטיים בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>