מלון בירושלים המלצות

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מחפשים אחר אינפורמציה לגבי מלון בירושלים המלצות? אין צורך לחפש עוד! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חוויה קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את האווירה של מיזוג מיוחד בין ישן לחדש ונותן הצצה לחיבור נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר.

דיזיין

בניין המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר ביחד סממנים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קראתם על המידע שאתם מחפשים בקשר למלון בירושלים המלצות? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הן נמצאות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי והפנאי

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מחפשים אינפורמציה על מלון בירושלים המלצות? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>