ישרוטל אוריינט ארוחת בוקר

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה מהממת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע על ישרוטל אוריינט ארוחת בוקר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את ההרגשה של מיזוג קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית המלון במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

והודות למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על כל נופה היפה של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בעניין ישרוטל אוריינט ארוחת בוקר? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על הנוף היפה של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא אינפורמציה לגבי ישרוטל אוריינט ארוחת בוקר.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>