אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם צריכים מידע על אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל? אין צורך לחפש עוד. הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב יחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לשוהים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

המלון אוריינט מהווה חלק אינטגרלי מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון משקיפים לעבר הנוף הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

הינן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות של המלון

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע על אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>