אוריינט טלפון מלון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה בנושא אוריינט טלפון מלון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

המלון הוא שילוב מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את המידע שאתם מחפשים על אוריינט טלפון מלון? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא שילוב מעניין של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

חדרי בית המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לעבר נופה המדהים של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המדהים של ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תקראו מידע עדכני בנושא אוריינט טלפון מלון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>