מלון אוריינט ירושלים בריכה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני לגבי מלון אוריינט ירושלים בריכה? אל לכם לחפש יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

המלון הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין העבר להווה ונותן מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על הנוף המרהיב של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

דיזיין

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בנושא מלון אוריינט ירושלים בריכה? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון צופים לעבר הנוף המרהיב של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור מרווח.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם כנסים

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

מחפשים אינפורמציה אודות מלון אוריינט ירושלים בריכה? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>