מלון מומלצים בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם לדעת אודות מלון מומלצים בירושלים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו חדשני אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה חזותית מעניינת למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

המלון נחשב חלק חשוב ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

עולם העיצוב

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. עניין מלון מומלצים בירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לכיוון נופה היפה של העיר הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני היופי והפנאי

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

באתר זה תוכלו לקרוא חומר בנושא מלון מומלצים בירושלים.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>