מלון בוטיק לזוגות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע אודות מלון בוטיק לזוגות בירושלים? אל תחפשו עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה קסומה ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של מיזוג מרתק בין העבר להווה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מספקים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף בלתי נפרד מעברה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

עולם העיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בעניין מלון בוטיק לזוגות בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות המלון

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני בריאות

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר orient-hotel.com תגלו מידע עדכני אודות מלון בוטיק לזוגות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>