מלונות בירושלים פורים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתם צריכים נתונים אודות מלונות בירושלים פורים? אל תחפשו עוד. הגעתם למקום הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של מיזוג מעניין בין מסורת לקידמה ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין מסורת למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר.

עיצוב

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בעניין מלונות בירושלים פורים? אם לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בקו יוקרתי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל הנוף המדהים של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

בקומה התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר זה תוכלו לקרוא חומר בנושא מלונות בירושלים פורים.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>