בתי מלון ספא בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים נתונים בנושא בתי מלון ספא בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר. הגעתם למקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית המלון ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא צופה על הנוף המהפנט של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו חיבור ייחודי של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא בתי מלון ספא בירושלים בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

נופש לחובבי אומנות

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הינן נמצאות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מחפשים מידע עדכני בנושא בתי מלון ספא בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל החומר שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>