דילים למלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע אודות דילים למלון אוריינט ירושלים? אל תחפשו יותר. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית אירוח מהממת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על הנוף המהפנט של העיר.

עיצוב

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בעניין דילים למלון אוריינט ירושלים? אם לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לעבר נופה המדהים של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

זקוקים לנתונים על דילים למלון אוריינט ירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תגלו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>