בתי מלון בירושלים כולל בריכה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה אודות בתי מלון בירושלים כולל בריכה. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מדהים בין העבר להווה ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני הנוף המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בעיר ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים בקשר לבתי מלון בירושלים כולל בריכה? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון הנוף הקסום של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

מתקני הבריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של הבירה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מחפשים מידע בנושא בתי מלון בירושלים כולל בריכה? ב- orient-hotel.com תוכלו לגלות את מה שרציתם לדעת.

החניה לכל נופשי המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>