מלון המושבה הגרמנית בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – הכל על מלון המושבה הגרמנית בירושלים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על הנוף המהפנט של הבירה.

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. עניין מלון המושבה הגרמנית בירושלים הינו מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לעבר נופה הקסום של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בקו אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני בריאות

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור מרווח.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

באתר זה תוכלו לגלות מידע לגבי מלון המושבה הגרמנית בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל מתארחי בית המלון היא חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>