מלונות מומלצים לשבת חתן בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני לגבי מלונות מומלצים לשבת חתן בירושלים? אין סיבה לשבור את הראש יותר. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

בית המלון הינו שילוב מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את האווירה של מיזוג קסום בין מסורת לקידמה ונותן הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הוא חדשני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סגנון בנייה ישן וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של ירושלים.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

דיזיין

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא מלונות מומלצים לשבת חתן בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

חדרי המלון

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לכיוון הנוף היפה של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

הינן שוכנות בבניין משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני על מלונות מומלצים לשבת חתן בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>