ספא יערות הכרמל אוריינט

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה לגבי ספא יערות הכרמל אוריינט? אל לכם לחפש יותר! הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על הנוף היפה של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של שיטת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא ספא יערות הכרמל אוריינט הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

בריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

החניה לכל מתארחי בית המלון היא חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא ספא יערות הכרמל אוריינט? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>