מלון אוריינט חוות דעת

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלון אוריינט חוות דעת? אין צורך להשתגע יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על פני כל הנוף המרהיב של העיר.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שחיפשתם בקשר למלון אוריינט חוות דעת? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לסייע לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות

הן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני היופי והפנאי

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המדהים של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא מלון אוריינט חוות דעת.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>