מלונות לסוכות בירושלים מבצעים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים מידע עדכני על מלונות לסוכות בירושלים מבצעים? אל תחפשו יותר. הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את התחושה של מיזוג מרתק בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

המלון מהווה חלק אינטגרלי ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על כל הנוף המרהיב של העיר.

עיצוב מרהיב

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. עניין מלונות לסוכות בירושלים מבצעים בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של אלמנטים אתניים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לעבר הנוף המדהים של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

עורכים חיפוש אחר נתונים אודות מלונות לסוכות בירושלים מבצעים? באתר orient-hotel.com תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>