מבצע מלון בירושלים ספטמבר

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים אחר נתונים אודות מבצע מלון בירושלים ספטמבר? אין צורך להשתגע יותר. הגעתם למקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג יחד עם אופי בנייה ישן וברמה עולמית.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

המלון מהווה חלק חשוב מעברה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המהפנט של הבירה.

דיזיין

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר למבצע מלון בירושלים ספטמבר? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הינן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי בית המלון היא בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מחפשים מידע על מבצע מלון בירושלים ספטמבר? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>