מלונות ברגע האחרון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

הנכם מחפשים אחר נתונים בנושא מלונות ברגע האחרון בירושלים? אל לכם לחפש יותר. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

המלון הוא מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את התחושה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

המלון נעשה חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של העיר.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

עיצוב מרהיב

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. נושא מלונות ברגע האחרון בירושלים הינו מעסיק אנשים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למתארחים.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים אל נופה היפה של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני אודות מלונות ברגע האחרון בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטיחותית ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>