בירושלים בית מלון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר מידע בנושא בירושלים בית מלון? אל לכם לחפש עוד. אתם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את האווירה של מיזוג מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

המלון הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון הוא חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מעניין של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא בירושלים בית מלון לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

חדרים

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים אל הנוף היפה של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תגלו מידע עדכני בעניין בירושלים בית מלון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>