מלון פנסיון מלא שבת בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת על מלון פנסיון מלא שבת בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה קסומה ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

המלון הוא חיבור ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

המלון נחשב שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

דיזיין

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. נושא מלון פנסיון מלא שבת בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מרתק של צורת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם סממנים מודרניים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים לעבר הנוף היפה של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסגנון יוקרתי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המרהיב של הבירה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

זקוקים למידע על מלון פנסיון מלא שבת בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>