מלון בירושלים בריכה מקורה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה מהממת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מלון בירושלים בריכה מקורה. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את האווירה של שילוב מיוחד בין העבר להווה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין בית המלון שאופי העיצוב שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם אופי בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של סממנים אוריינטאליים של העיר יחד עם סממנים בני זמננו הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון בירושלים בריכה מקורה בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

החדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא חומר לגבי מלון בירושלים בריכה מקורה.

המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>