מלון סוויטת כלה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית אירוח מהממת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל בנושא מלון סוויטת כלה בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של חיבור מרתק בין מסורת לקידמה ויוצר מבט למפגש נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי מושקע וממוזג יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

בית המלון הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על פני נופה המהפנט של העיר.

המלון מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

דיזיין

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בנושא מלון סוויטת כלה בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו חיבור מעניין של צורת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון צופים לעבר נופה הקסום של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בעיצוב יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני הבריאות

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר היפה של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

צריכים מידע על מלון סוויטת כלה בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>