ישרוטל אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם לדעת אודות ישרוטל אוריינט ירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של הבירה.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה חזותית מרתקת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לנופשים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא צופה על פני כל נופה המהפנט של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. נושא ישרוטל אוריינט ירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למבקרים.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון הנוף המדהים של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בקו יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

על גג בניין המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו אינפורמציה לגבי ישרוטל אוריינט ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>