מלונות בירושלים באוגוסט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני על מלונות בירושלים באוגוסט? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המציע גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלונות בירושלים באוגוסט? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

סוויטות המלון

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

יופי ופנאי

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המדהים של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

כאן תגלו חומר בעניין מלונות בירושלים באוגוסט.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>