מסעדת אוריינט טופ

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר אינפורמציה בנושא מסעדת אוריינט טופ? אל לכם לחפש עוד. הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה אלפי אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

בית המלון נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו חיבור ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בעיר ובארץ. קראתם על המידע שאתם צריכים בקשר למסעדת אוריינט טופ? אם לא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בריאות

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תוכלו לגלות מידע אודות מסעדת אוריינט טופ.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>