יום פינוק במלון אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת אודות יום פינוק במלון אוריינט. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את האווירה של מפגש קסום בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

המלון הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו מיזוג מרתק של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. נושא יום פינוק במלון אוריינט הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

חדרי בית המלון

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

צריכים פרטים על יום פינוק במלון אוריינט? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>