בית מלון בירושלים עם אוכל

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם צריכים מידע עדכני אודות בית מלון בירושלים עם אוכל? אין צורך לשבור את הראש יותר. הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו עכשווי מושקע וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית מלון אוריינט בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני נופה המדהים של העיר.

עיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בקשר לבית מלון בירושלים עם אוכל? אם לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לעבר נופה היפה של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו יוקרתי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

זקוקים למידע עדכני אודות בית מלון בירושלים עם אוכל? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>