מלון אוריינט ירושלים מפה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון אוריינט ירושלים מפה. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של מיזוג מרתק בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית המלון הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

המלון הינו מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על כל נופה המרהיב של ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של הבירה.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של צורת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את מה שאתם צריכים בנושא מלון אוריינט ירושלים מפה? במידה ולא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

חדרי המלון

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

יופי ופנאי

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

על גג בניין המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף הציורי של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

אולם כנסים

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

מחפשים מידע עדכני בנושא מלון אוריינט ירושלים מפה? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>