מלון עם נוף בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה אודות מלון עם נוף בירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חוויה קסומה ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של ירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מפגש מעניין בין העבר להווה ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בעניין מלון עם נוף בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לעבר נופה הקסום של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

באתר זה תוכלו לקרוא אינפורמציה אודות מלון עם נוף בירושלים.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>