יום כיף מלון אוריינט

[maxbutton id="1"]

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – הכל על יום כיף מלון אוריינט. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של שילוב מרתק בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי הייחודי והעתיק של העיר.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא חדשני מושקע ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא יום כיף מלון אוריינט הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון צופים לעבר הנוף המרהיב של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בעיצוב אלגנטי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני היופי

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

עורכים חיפוש אחר נתונים על יום כיף מלון אוריינט? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את כל מה שרציתם לדעת.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *