מלון בירושלים פנסיון מלא

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה אודות מלון בירושלים פנסיון מלא. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא עכשווי מושקע וממוזג ביחד עם סגנון בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של שילוב קסום בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של הבירה.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

עולם העיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין מלון בירושלים פנסיון מלא לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא חיבור ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה המלון.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

בקומה התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

באתר זה תוכלו לגלות מידע עדכני בעניין מלון בירושלים פנסיון מלא.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>