מלון בירושלים בוטיק

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים מידע על מלון בירושלים בוטיק? אל לכם לחפש יותר! אתם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו משולב להווה עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא מודרני איכותי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לאורחים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

עיצוב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון בירושלים בוטיק לרוב מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע לשוהים בו.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים לעבר נופה היפה של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

צריכים מידע בנושא מלון בירושלים בוטיק? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>