בתי מלון מומלצים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין אודות בתי מלון מומלצים בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הוא מודרני איכותי וממוזג יחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מספקים לנופשים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המרהיב של העיר ירושלים.

המלון אוריינט מהווה שותף בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

עולם העיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא בתי מלון מומלצים בירושלים הינו מטריד לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא שילוב מעניין של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בקו יוקרתי. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

בקומה התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

מחפשים נתונים אודות בתי מלון מומלצים בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>